Kayıt Ol
Şifremi Unuttum
Üye olmadan sipariş verebilir miyim?
Evet, Jeloux’a üye olmadan da sipariş verebilirsiniz. Siparişiniz tamamlandıktan sonra size iletilen şifre ile sisteme giriş yaparak siparişinizi takip edebilirsiniz.
Jeloux’a neden üye olmalıyım?
Üyelik avantajları:
Online sipariş takibi
Sipariş geçmişini görüntüleme
Kampanya ve indirimlerden önceden haberdar olma
Kişisel bilgileri düzenleyebilme
Güncellemelerden bilgi alma
Favori ürün listesi oluşturma
Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?
"Şifremi unuttum" seçeneğine tıklayarak, kayıtlı e-posta adresiniz veya GSM numaranız üzerinden şifre sıfırlama linki talep edebilirsiniz.
Üyelik bilgilerimi güncelleyebilir miyim?
Evet, "Hesabım > Adreslerim" sekmesinden iletişim bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.
Üyeliğimi silebilir miyim?
Üyelik iptali için [email protected] adresine e-posta göndermeniz yeterlidir. Talebiniz 48 saat içinde işleme alınır.
Jeloux.com.tr üzerinden nasıl alışveriş yapabilirim?
Üye olduktan ya da giriş yaptıktan sonra istediğiniz ürünleri sepete ekleyin. Sağ üst köşedeki "Sepet" ikonuna tıklayarak ödeme adımlarını takip edebilir, “Siparişi Tamamla” butonuyla işleminizi tamamlayabilirsiniz.
Siparişimde değişiklik yapabilir miyim?
Eğer siparişiniz henüz kargoya verilmediyse, müşteri hizmetlerimizle iletişime geçerek değişiklik talebinde bulunabilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildiyse değişiklik yapılamaz.
Siparişimi iptal edebilir miyim?
Kargolama süreci başlamadan ya da faturası kesilmeden önce, müşteri hizmetleriyle iletişime geçerek iptal talebinizi iletebilirsiniz.
Kartımdan ödeme alındı ama siparişim görünmüyor. Ne yapmalıyım?
Bu durumda siparişiniz ödeme onay sürecindedir. 24 saat içerisinde ödeme onayı tamamlandığında tarafınıza e-posta ile bilgi verilecektir.
Siparişimin durumunu nasıl takip edebilirim?
"Hesabım > Siparişlerim" sayfasına giriş yaparak, "Sipariş Detay" bölümünden güncel durumu görebilirsiniz.
Hangi ödeme yöntemlerini kullanabilirim?
Tüm banka ve kredi kartlarıyla tek çekim ödeme ve Taksit imkanı vardır.
EFT/Havale ödemeleri için süre nedir?
Siparişin ardından 24 saat içinde belirtilen IBAN hesabına ödeme yapılmalıdır.
Hangi kargo firmasıyla çalışıyorsunuz?
Tüm gönderimler Yurtiçi Kargo ile yapılmaktadır.
Kargo takibini nasıl yapabilirim?
"Hesabım > Siparişlerim" sekmesinden kargo detaylarını görüntüleyebilir, kargo takip linki aracılığıyla Yurtiçi Kargo sayfasına yönlendirilerek paketinizi takip edebilirsiniz.
Siparişim ne zaman kargoya verilir?
Siparişleriniz 24 saat içinde kargoya teslim edilir. Kargo firması tarafından genellikle 1–3 iş günü içerisinde teslimat gerçekleştirilir.
Siparişi iptal etmek istiyorum. Nasıl yapabilirim?
Ürün henüz kargoya verilmemişse ve paketleme aşamasına geçilmemişse, en geç 12 saat içinde bizimle iletişime geçerek sipariş iptali talebinde bulunabilirsiniz.
İletişim için:
📞 +90 (532) 456 78 90
📱 WhatsApp: +90 (532) 456 78 90
Not: İade işlemlerinde kargo ücreti 74,99 TL olup müşteriye aittir.